Від домашнього аудіо до комплексних комерційних інсталяцій, SoundLab – лідери високоякісних рішень.

+38 (050) 013-95-26 +38 (044) 225-55-74Замовити дзвінок
Замовити дзвінок

Залишіть Ваші контактні дані та наші фахівці зв'яжуться з Вами найближчим часом для вирішення питання.

Ваш телефон
Ваш телефон*
Ваше имя
Ваше ім'я

* - Поля, обов'язкові для заповнення

Повідомлення надіслано
Ваше повідомлення успішно надіслано. Найближчим часом з Вами зв'яжеться наш фахівець
Закрити вікно

Політика повернення товару та коштів

Повернення товару та коштів.

- Якщо раптом Ви незадоволені/хочете поміняти/повернути товар, і в цьому є наша вина (наприклад, кур'єр привіз не той товар, якісь претензії до якості товару або непорозуміння (ці випадки поодинокі за багато років роботи нашого магазину) і ми завжди йдемо назустріч клієнту), ми завжди вирішуємо це питання за наш рахунок (доставка, пересилання, обмін та ін.)

- Якщо раптом є претензії, що стосуються виробника товару, ми вирішуємо питання з виробником/дистриб'ютором або забираємо товар, привозимо Вам новий і самі розуміємо всі проблеми.

- Якщо Вам привезли якісний товар, який Ви замовляли, претензій до товару немає, але Ви з якоїсь причини передумали його купувати і хочете повернути чи обміняти, то:

Відповідно до Закону України (ЗУ "Про захист прав споживачів") покупець може обміняти або повернути Магазину куплений товар у таких випадках (Стаття 9.):

     - товар не був у використанні (не має явних ознак його використання),

     - не має пошкоджень, які могли бути заподіяні покупцем (збережено зовнішній вигляд товару, етикетки, ярлики, не пошкоджено товарну упаковку, запаяні у пластикові пакети комплектуючі не розпаковувалися тощо)

     - з дня придбання минуло не більше 14 днів, не рахуючи дня покупки.

     Якщо аналогічного товару в магазині немає, Ви можете придбати будь-які інші товари з перерахунком вартості або отримати гроші у розмірі вартості товару на момент покупки, або отримати аналогічний товар після поставки товару, про що продавець зобов'язаний повідомити в день постачання товару (ст.9 п. 1). 2 Закону).

     У разі повернення грошей, розрахунок з покупцем проводиться виходячи з вартості товару на момент покупки за вирахуванням вартості доставки (по Києву – 50грн, до передмістя Києва – обумовлена ​​вартість доставки. Якщо, крім товару, що повертається, сума товарів, що залишилися, відповідають сумі для безкоштовної доставки, вартість доставки не віднімається).


Повернути товар можна кількома способами:

1. В офісі нашого магазину за адресою пр. Повітрофлотський 10 (попередньо попередивши про Ваш приїзд)

2. Надіслати товар Новою поштою (менеджер скаже адресу та дані одержувача. При відправці НЕ вказувати післяплату, вартість доставки оплачується покупцем. Після того, як товар надійде на склад, гроші будуть повернуті на карту або рахунок протягом 3 робочих днів).

3. Повернути нашому кур'єру разом з наступною доставкою товару (так само протягом 14 днів з моменту покупки)

4. Замовити кур'єра, який приїде до Вас додому та забере/поміняє товар, вартість 50 грн, оплачується покупцем.

  Умови обміну та повернення товару неналежної якості: 

Заміна чи повернення товару з виявленим у процесі експлуатації прихованим виробничим дефектом (істотним недоліком) провадиться на підставах та у строки, встановлені Законом України "Про захист прав споживачів". Повернення або обмін товарів неналежної якості здійснюється безкоштовно. Повернення грошей можливе у день повернення товару або, у разі відсутності грошей у касі, протягом максимум 7 днів.

      Обмін і повернення не підлягає:

     - Товар, який не має суттєвих недоліків, з моменту купівлі якого минуло понад 14 днів.

     - Товар, який має істотних недоліків, перестав бути новим, тобто. був у використанні.

     - Товар має механічні пошкодження, порушено упаковку, в процесі експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, ознаки стороннього втручання (розтин, спроба ремонту) та ін.

      Щоб уникнути непорозумінь, оглядайте товар у момент отримання. Якщо Вас не влаштовує зовнішній вигляд, розмір, колір, ще щось,   або товар не відповідає замовленому, повертайте товар кур'єру (не розкриваючи упаковку). При відмові товару належної якості, покупець оплачує вартість доставки. Усі претензії щодо зовнішнього вигляду та механічних пошкоджень приймаються лише у момент доставки.

Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:

  • правильно та без помарок та виправлень заповнений гарантійний талон, в якому мають бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та друк організації, що торгує;
  • документ, що підтверджує покупку (товарна накладна);
  • повна комплектація товару.

Звертаємо Вашу увагу на те, що при отриманні та оплаті замовлення покупець у присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію та зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів тощо) та повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії щодо цих питань не приймаються.

Гарантійне обслуговування не здійснюється, якщо:

  • загублений або не заповнений гарантійний талон
  • виріб має сліди механічного пошкодження або розтину
  • порушено заводські пломби
  • були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання
  • проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру

Детальний опис умов надання гарантії Ви можете знайти у документації до придбаного товару та/або на сайті відповідного виробника.

Є питання?
зв'яжіться з нами зручним для Вас способом
+38 (044) 225-55-74
+38 (050) 013-95-26
м. Київ Євгена Коновальця 36д
Графік роботи Пн-Пт: з 9:00 до 21:00 Сб: з 10:00 до 16:00 Нд: Вихідний. Шоурум працює за попереднім записом. Наберіть нас за контактним номером телефону і ми забронюємо зручний для Вас час

Придбати в один клік
Заповніть дані для замовлення
Запросити вартість товару
Заповніть дані для запиту ціни
Запросити ціну Запросити ціну